24 mei 2015, Grandcamp-Maisy, Extra rustdag - Reisverslag uit Grandcamp-Maisy, Frankrijk van Ben en Theo Niersen - WaarBenJij.nu 24 mei 2015, Grandcamp-Maisy, Extra rustdag - Reisverslag uit Grandcamp-Maisy, Frankrijk van Ben en Theo Niersen - WaarBenJij.nu

24 mei 2015, Grandcamp-Maisy, Extra rustdag

Blijf op de hoogte en volg Ben en Theo

25 Mei 2015 | Frankrijk, Grandcamp-Maisy

Gistermiddag na aankomst hier bleek dat het hoesten en proesten van Ben werd omgezet in koorts. Hij ging met wat paracetamol achter de kiezen het bed in en kwam er niet meer uit, zelfs niet om te gaan eten. Dan is hij echt ziek. Een extra rustdag werd al genoemd.
Op de vraag vanmorgen om half acht: ‘’Wat doen we?’’, kwam het antwoord:’’ Het lijkt me beter om een dag te blijven’’.
Voor de hoteleigenaresse was het geen probleem, dat we bleven en het ontbijt voor Ben heb ik van beneden meegebracht. Tot een uur of elf is hij hoestend en bijna niet meer proestend en snurkend in bed gebleven.
Het weer is goed, dus hebben we daarna een wandeling door het dorpje gemaakt een poos bij de havenactiviteiten gekeken en koffie gedronken. Verder hebben we de rustdag ingevuld, zoals een rustdag meestal ingevuld wordt met liggen en lezen en laptoppen en sudocu-en en niet veel meer.
Als de koorts wegblijft, hopen we morgen weer te gaan fietsen

• 26 Mei 2015 - 07:10

Henry Ketelaar:

Dag Ben en Theo. Hopelijk kun je vandaag weer in het zadel om jullie adreliene weer te gaan verbruiken. Julie maken het er wel weer wat van. Zeker dat gezamenlijk op pad zijn als broers lijkt me geweldig. Het griepje van Ben zal daaraan wijnig aan veranderen . Hier is het allemaal nog net zoals jullie vertrokken. Druk met allerhande dingen. Gisteren ben ik op de Pinksteren meeting geweest van CAR Shop Ulft. Daar waren we als stichting "Geven om Elkaar" het goed doel. En de opbrengst was 1240 Euro ! Geweldig mooi. Maar wat een happening was dat. Auto,s van Duitsland België en natuurlijk ook uit het kikkerlandje die jullie TIJDELIJK de rug hebben toegekeerd. Nu ga ik mijn vogels voeren. Ik heb er weer wat aan de fles om tam te maken. Dit jaar gaat het boven verwachting. Ik geniet vooral van mijn kaketoe,s en zie er tegenop om ze straks weg te doen. Zeker als je ze al 6 weken gevoerd hebt. En dat in het begin om de 2 uur. Veel plezier maar weer.Het gaat jullie goed en blijf gezond en een goede maar vooral mooie reis en weer gezond weer terug !