Maandag 19 mei 2014 - Reisverslag uit Nevers, Frankrijk van Ben en Theo Niersen - WaarBenJij.nu Maandag 19 mei 2014 - Reisverslag uit Nevers, Frankrijk van Ben en Theo Niersen - WaarBenJij.nu

Maandag 19 mei 2014

Blijf op de hoogte en volg Ben en Theo

21 Mei 2014 | Frankrijk, Nevers

Via Breda-Antwerpen-Lille-Parijs en toen nog 160 km naar Nevers, waar Ben bij het Ibis-hotel een kamer voor ons en een plaats in de kelder voor de auto[periode van 4 weken] had gereserveerd.
Het verkeer liep bij Antwerpen en Parijs met vlagen erg traag. Toch duurde de reis maar een half uur langer dan gepland Het rijden op de Peage was voor Ben een aangename ervaring.
Na een rust, mocht ook wel na 8 uur en ruim 700 km rijden, zijn we Nevers in geweest en hebben wat oude bekenden uit de Santiagotocht bezocht. De ontmoeting duurde niet al te lang, want we wilden op tijd eten en vroeg naar bed. Morgen lekker fietsen.